10 % DE REMISE AVEC LE CODE NAIL74 :)

"> pub

jeudi 15 avril 2010

bible japan nail art










extract from bible march 2010

16 commentaires:

  1. You will never run out of inspiration for your nail art with these pretty photos!

    RépondreSupprimer
  2. Japanese are just great gurus of nail art and excentric but beautiful stuff!

    RépondreSupprimer
  3. LMFAO.. the fur tipped one gave me the creeps!

    RépondreSupprimer
  4. I couldn't imagine going to the bathroom with some of these designs.

    RépondreSupprimer
  5. thx! I love a lot of japanese nail art! <3

    RépondreSupprimer
  6. mdrrrr!!! pardon je ne sais pas pourquoi je t'ai écris en anglais!!! :p j'étais dans mon trip la !! lol! ^^ donc je disais que j'adore les tutos de nail art japonais! :)
    (suis ptdr je suis vraiment trop nulle !!^^)

    RépondreSupprimer
  7. This is awesome!

    And I tagged you for an award
    http://tiersthoughts.blogspot.com/2010/04/blog-award.html

    RépondreSupprimer
  8. Oh là là y'a des tas d'idées de décos toutes plus belles les unes que les autres !! fais nous un lien ! je sens que je vais en faire quelques unes *_*

    RépondreSupprimer
  9. hey girls yes i think japanese people are the best for nail art !!
    Yardsticks i buy this book in japan Tokyo :)
    juicy nails t'inquete ca m'arrives parfois :) lol
    tierney thank you for tagged me
    sakura oui une vrai source d'inspiration moi en ce moment j'ai pas le temps :( si tu veux je peux t'anvoyé des photocopies tu verras peu etre mieux !!
    et je doit avoir une dizaine de magazines encore pas scanées :)

    RépondreSupprimer
  10. No I dont speak French but i love the way it sounds mabye I will learn it one day!!! mabye you will inspire me to! ^_^ I love this post !!
    Keep the great blogging coming because I love your blog!

    RépondreSupprimer
  11. i haven't tried fake nails. but this look awesome.. maybe will try it soon.

    RépondreSupprimer
  12. Oh Wow! Thanks for posting these photos. Japanese Magazines have some of the best nail art. So many designs to get inspiration from.

    RépondreSupprimer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...